Guro tredjekandidat på stortingslista!

Guro Angell Gimse er tredjekandidat for Sør-Trøndelag Høyre til Stortinget. Dermed kan vi nå få en Melhusbygg på Stortinget!

Melhus Høyre gratulerer Guro Angell Gimse med tredjeplassen på Sør Trøndelag sin liste til Stortinget for perioden 2017 til 2021. Guro ble valgt som tredjekandidat under nominasjonsmøtet til Sør-Trøndelag Høyre lørdag 4. mars 2017.

— Guro har nå en stor sjanse til å bli den første på 40 år fra Melhus som blir valgt inn som fast medlem av Stortinget. Den siste var tidligere statsminister Per Borten, som forlot Stortinget i 1977. Nå har vi en reell mulighet for å på nytt få en Melhusbygg på Stortinget, sier Mikal Kvaal, leder i Melhus Høyre. — Det forutsetter imidlertid at folk går ut og stemmer Høyre i høst. Det er bare en stemme til Høyre som bidrar til å sende Guro på Stortinget.

Vil du ha Guro som stortingsrepresentant? Stem Høyre! En stemme til Høyre er også en stemme til fire nye år med Erna som statsminister. Det er også en stemme til et parti som arbeider for å styrke forsvar og beredskap, trygg omsorg og raskere behandling, kunnskap i skolen, og å skape flere jobber.

Vil du hjelpe Guro på veien? Bli medlem i Høyre!