Høyres landsmøte 2013

Høyres landsmøte 2013 ble avholdt på Clarion Hotel Oslo Airport, Gardermoen 3.- 5. mai.

Ifølge Høyres lover skal landsmøtet avholdes hvert år. Landsmøtets viktigste funksjon er å behandle sentralstyrets årsberetning, vedta partiets programmer og partiets lover. I år blir den viktigste saken behandling av Høyres Stortingsvalgprogram for 2013- 2017.

De som møter på landsmøtet, er sentralstyret, stortingsgruppen, regjeringsgruppen, Høyres fylkesordførere eller gruppeleder i fylkestinget, en representant for Høyres Kvinneforum fra hvert fylke, representanter fra fylkene, representant fra Svalbard Høyre, 20 representanter fra Unge Høyre, seks representanter fra Høyres Studenterforbund, syv representanter fra Senior Høyres landsforbund, styreleder i Høyres Studieforbund og generalsekretæren.

• Det viktigste som ble vedtatt på årets landsmøte, var Høyres Stortingsvalgprogram 2013-2017. Det kan du laste ned og lese under:

Les gjerne også:

Vil du se Erna Solbergs tale, eller gjenoppleve andre høydepunkt fra landsmøtet? Besøk oss på Youtube her.