Bli kjent med Høyres nye kampanjesjef!
I oktober starter Pia Wexels som Høyres nye kampanje- og markedssjef.
– Etter å ha gjennomført en grundig prosess og intervjuet flere kvalifiserte kandidater, besluttet vi i august å ansatte Pia Wexels. Hun har en sjelden kombinasjon av kampanje- og frivillighetsforståelse. Ikke minst har hun masse relevant erfaring, et godt humør og en stå-på-vilje som kommer godt med i valgkampen vi nå er i gang med, forklarer Høyres kommunikasjonssjef, Daniel Torkildsen Lea.
Pia gleder seg til å starte i rollen.
– Jeg kan ikke tenke meg en morsommere jobb enn å være kampanjesjef i Høyre. En jobb som kombinerer kampanje, politikk og ikke minst frivillighet. Hvis jeg skulle skissert ut en drømmestilling, vil jeg si denne treffer hundre prosent. Lagarbeid er mitt favorittarbeid, og jo større lag jo bedre, sier Pia.
Kort om Pia Wexels
Pia er 35 år gammet og utdannet innen pr- og omdømmebygging. Hun ble først ansatt i Oslo Høyre i 2015 som kampanjeleder og har i mange år vært medlem i bydelsforeningen i St.Hanshaugen Høyre.
De siste tre årene har hun arbeidet som rådgiver innenfor kampanje og strategisk kommunikasjon i Try Råd og Geelmuyden & Kiese. Hun har også omfattende erfaring fra å lede og motivere frivillige fra Norwegian Wood og Øyafestivalen.
Skal vinne valget gjennom husbesøk!
Høyres ambisjon er å gjennomføre 700 000 husbesøk frem mot valget. Det krever omfattende innsats fra frivillige. Pia er klar for oppgaven.
– I tiden framover vil det å bygge laget lag for lag, sørge for at alle føler seg inkludert og forankre budskapet til Høyre over det ganske land være en prioritert. Vi har et fantastisk utgangspunkt for å gjøre et godt kommunevalg, og jo flere vi er sammen, jo større er den sjansen. Med andre ord, ikke nøl med å ta kontakt – om ikke jeg rekker å komme dere i forkjøpet, sier Pia.