Høyre passerer 30 000 medlemmer

Høyre har passert over 30.000 medlemmer hittil i år. Sterkest medlemsvekst siden nyttår har Møre og Romsdal, Troms og Finnmark og Nordland.

Generalsekretær Tom Erlend Skaug er godt fornøyd med medlemsveksten.

– Vi setter stor pris på alle de 30 050 som nå er medlemmer i partiet, og som vil være med på å gi muligheter for alle. Vi merker at mange ønsker å bidra til at deres kommune blir styrt av Høyre. Etter høstens valg er jeg sikker på at langt flere vil få gleden av Høyre-ordfører i sin kommune, sier generalsekretær Tom Erlend Skaug.

Medlemsveksten fortsetter

Etter at partiet hadde sterkeste medlemsvekst på 10 år i 2022, fortsetter nå veksten. Ved utgangen av juni måned passeres 30 000-grensen, og fortsatt er det plass til mange flere.

– Vi er for lengst i gang med valgkampen. Hver eneste dag står Høyre-medlemmer over hele landet på for å vinne valget, slik at det kan gjennomføres god Høyre-politikk i deres kommune de neste fire årene, fortsetter Skaug.

Sterkest medlemsvekst siden nyttår har Møre og Romsdal, Troms og Finnmark og Nordland. Alle med over 8 % økning, Møre og Romsdal med hele 10 %.

– Som medlem i Høyre bidrar du til en Høyrestyrt kommune der du bor, og at vi igjen kan gjøre et godt valg i 2025. Våre medlemmer er viktige for oss, og vi legger stor vekt på at disse skal føle seg hjemme og ha det bra i partiet.

Klikk her om du vil melde deg inn i Høyre.