Arkivert artikkel

Beste parti i volleyballturnering

Nok et år var Høyre beste parti i bedriftsvolleyball i Oslo. Lagleder skryter av kommunikasjonsrådgivernes kommunikasjon på banen.

Topp stemning i Ekeberghallen. Bak fra venstre: Therese Eia Lerøen og Cecilie Victoria Jensen. Foran fra venstre: Christian Laland og Daniel Torkildsen.

Laget var toppet med partiets sprekeste rådgivere. Det var likevel ikke nok til å gå helt til topps, men Høyres volleyball-lag var likevel best blant partiene. Det endte med to seire og to uavgjort. Som ved valget var Høyre likevel beste parti.

– Internkommunikasjonen på banen var topp klasse. Det skortet litt på det faglige innholdet, men jeg er stolt av at vi hadde de laveste skuldrene, de blideste smilene og de høyeste smashene, skryter lagleder og kommunukasjonsrådgiver Cecilie Victoria Jensen.

Artikkelen fortsetter under bildet.

Volleyball.

Det startet dramatisk da fungerende pressesjef i Høyre, Daniel Torkildsen følte gruppepress til å kjøpe treningstøy fra Stortinget. Overskuddet gikk til helseinnovatøren Trimtex.

– Dette vitner om at vi har behov for en sterkere politikk for å utjevne sosiale forskjeller. Vi forventer at en fremtidig regjeringserklæring sikrer at alle, unge som voksne, får delta kostnadsfritt på fritidsaktiviteter på arbeidsplassen, sier Therese Eia Lerøen, som til daglig jobber med utdanningspolitikk.

Bærekraftig velferdssamfunn

Christian Laland, sjef for digitale medier, dedikerte den hederlige innsatsen i volleyballturerningen til en jobbskaper, nemlig kafeteriaen i Ekeberghallen.

– Vi må skape mer, ikke skatte mer. Hver solgte vaffel er et bidrag til et bærekraftig velferdsamfunn. Vaffelen illustrerer også behovet for internasjonal handel, fremhever Laland, som har merket seg at handel er tema på NHOs årskonferanse.

Artikkelen fortsetter under bildet.

Volleyball.

– Vaffelen har ingredienser fra mange land. Sukker fra Cuba, kardemomme fra Tyrkia, hvete fra Tyskland og melk fra Norge. Dette illustrerer Norges avhengighet av internasjonal handel og EØS-avtalen, fortsetter Laland.

Lalands prestasjoner gikk noe ned etter to toast og opptil flere vafler, noe Jensen bemerket:

– Du er ikke på ferie, knallet hun til.