Bli med i kampen om en rettferdig valgkamp!

Bli H-partner og gi et fast månedlig beløp, eller en engangsgave. Ditt bidrag har stor betydning for Høyre der du bor.

Valgkamp krever ressurser, både i kraft av flinke mennesker og økonomi. I motsetning til Ap mottar ikke i Høyre store summer fra LO-familien. Vi er derfor takknemlige for at enkeltpersoner gir både større og mindre bidrag til partiet. Noen privatpersoner gir oss større summer, noe vi setter pris på og har stor nytte av.

Samtidig har vi mange partimedlemmer som er faste givere og gir alt fra en hundrelapp i måneden. Alle bidrag settes pris på, og uten dem ville det økonomisk sett vært rått parti sammenlignet med Ap, som alltid kan regne med bidragene fra LO. Alle tall er hentet fra partifinansiering.no.

Du kan gi et enkeltbidrag til Høyre ved å benytte betalingsløsningen på toppen av denne siden eller ved å overføre penger via bankkonto 1503.61.35422 (Høyres Valgfond, postboks 1536 Vika, 0117 Oslo). Hvis du vil bli H-partner og gi et fast månedlig bidrag via f.eks. avtalegiro kan du gjøre dette i samme skjema.

Iht. Partiloven vil bidrag som overstiger terskelverdiene bli rapportert til SSB og offentliggjort på våre nettsider.