Vi behandler alle opplysninger om våre medlemmer strengt konfidensielt og i henhold til Personopplysningsloven. Opplysningene brukes til å oppfylle avtaler med våre medlemmer, til å oppfylle organisasjonens rettslige forpliktelser i forhold til skattelov og regnskapslov og til å drive informasjon for Høyre. Vi utleverer aldri personopplysninger til andre.

Behandlingsansvarlig er John-Ragnar Aarset, generalsekretær.

Alle som er registrerte i Høyres register kan be om innsyn i egne registrerte opplysninger. For å sikre at slik informasjon ikke utleveres til uvedkommende, ber vi om en skriftlig og undertegnet forespørsel.

Som de fleste andre nettsteder samler vi inn informasjon automatisk og lagrer den i loggfiler på våre servere. Dette er informasjon som f.eks. IP-adresser, hvilken type nettleser man bruker på våre sider, bredbåndsleverandører (ISP), operativsystemer, dato og tid for besøk, samt en del data om navigasjon.

Informasjonen vi samler inn bruker vi til å analysere trender, slik at vi kan gjøre nettsidene våre bedre for deg som besøker oss på nett. Informasjonen vil kun benyttes internt og vil ikke videreføres til noen 3. part og/eller andre personer utenfor Høyre. Vi lagrer aldri informasjon som kan identifisere deg personlig.