Arkivert artikkel

Høyre leverer i distriktene

Distriktene går så det suser. Høyres nye distriktsbrosjyre viser bredden og satsingen på gode løsninger for distriktene.

– Høgre har den beste politikken for distrikta. Vi byggar veg som knyter by og bygd saman, sier stortingsrepresentant Liv Kari Eskeland. Foto: Hans Kristian Thorbjørnsen

– Det har vore svært inspirerande å få leie dette arbeidet. No gleder eg meg, saman med resten av gruppa, til å reise rundt til ulike Høgre-lag i landet og fortelje om den gode distriktspolitikken vår, sier Liv Kari Eskeland.

Hun er stortingsrepresentant fra Hordaland, og har ledet arbeidet med utforming av ny distriktsbrosjyre

– Høgre har den beste politikken for distrikta. Vi bygger veg som knyter by og bygd saman. Vi satsar på gode vilkår for næringslivet, slik at bedriftene kan tilsette fleire folk. Vi driv rett og slett ein politikk for levande og attraktive lokalsamfunn. Det er dei store politiske grepa som betyr mest for distrikta, fortsetter Eskeland.

Næringspolitikken, samferdselspolitikken og arbeidspolitikken er områder som kommer tydelig frem.

– Det vert drive svært mykje god næringsutvikling, innovasjon og tenesteproduksjon i distrikta våre, og heile Noreg fortener at vi fører ein politikk som alle kan dra nytte av- og det gjer vi med Høgre i regjering, sier Eskeland.

Distriktene opplever optimisme og fremgang

I forkant av at brosjyren blir lansert, snakket Høyres parlamentariske leder Trond Helleland om samme tema på Høyres sentralstyremøte 10. februar. Han fremhevet også hvordan distriktene opplever optimisme og fremgang.

– Fylkesmannen vet ikke bedre enn ordføreren i kommunen. Det er med andre ord ordføreren, kommunestyret og innbyggerne i kommunen som bør få bestemme mest mulig over sitt lokalsamfunn, sa Helleland:

Artikkelen fortsetter etter videoen.

Helleland brukte talen til å trekke frem gode eksempler fra eget nærområde.

– Partiet med den beste næringspolitikken, er også partiet med den beste distriktspolitikken, slo Helleland fast.

Last ned distriktsbrosjyren