Arkivert artikkel

Tusen takk for tilliten – fortsatt borgerlig flertall

På valgdagen fikk vi belønning for mange måneders hard jobbing – et fortsatt borgerlig flertall.

Tusen takk for tilliten til alle som har stemt og gitt oss fornyet tillit. Foto: NTB – Scanpix.

Tusen takk for tilliten til alle som har stemt og gitt oss fornyet tillit. Vi gleder oss til å fortsette omstillingen av Norge. Bidra til at det skapes mer og at velferden styrkes.

Hardt arbeid og egen politikk

Takk for alle de timene dere har lagt ned i denne valgkampen. Hver dør, hver stand og hvert smil i allslags vær har bidratt til valgseier. Ikke minst har vi fått til dette ved å snakke om egen politikk og løsninger. Jeg kaller det en grasrotseier for Høyre.

Høyre i regjering

Vi har fått til mye etter fire år i regjering. Vi har vist at vi er i stand til å gjennomføre ny politikk og reformer – på tross av en del utfordringer underveis.

Statsbudsjettet og arbeidet fremover

Nå starter arbeidet med å ta Norge enda et skritt videre. Vi har allerede laget et budsjett for neste år, og vi har nå god tid til å avklare samarbeidsformer og grunnlaget fremover. Det som er helt sikkert er at vi skal skape en enda bedre skole, enda bedre helsetjenester, fortsette å styrke forsvaret og legge til rette for å skape nye arbeidsplasser og økonomisk vekst.

Vi håper alle nå får tid til å ta et pust i bakken og nyte resultatet – vi har all grunn til å være stolte.

Bli medlem i Høyre

Hvis du også ønsker å bli en del av Team Høyre, er du hjertelig velkommen som medlem i Høyre. Meld deg inn her i dag.

Hilsen Erna og Team Høyre